Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Utelek

Publicerad 2012-09-30 17:32:00 i Familjeliv

Solen tittade äntligen fram på eftermiddagen så det blev jackor och mössor på innan vi for ut till lekparken. Barnen gungade gungbräda och snurrade runt tillsammans och busade som aldrig förr. Det är så roligt nu när de blivit så stora att de får nytta av varandra. Men eftersom Richard och jag har barnasinnet kvar satte vi en varsin unge i knät och snurade runt som galningar. Haha undrar vad folk tänkte som gick förbi oss? Men det bjuder vi på! Nu har vi fyllt på förråddet med D-vitamin och njutit ordentligt i solen idag.

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

Publicerad 2012-10-01 10:39:27

SV: hehe tycker du vi ska köra på en trea alltså ;) ?
nja de vette tusan inte än iaf hihi

ja tänk om man var tvungen å köpa ALLT nytt då hade de blivit dyrt :D

Postat av: tesan

Publicerad 2012-10-01 19:20:41

Härliga bilder ser ut som ett mysigt avslut på veckan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela