Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tandläkarbesök

Publicerad 2012-09-07 15:43:00 i Alvin <3

Idag var Alvin på sin första tandundersökning hos tandläkaren. Meningen var att de skulle titta och räkna hans små söta vita tänder men det gick ju självklart inte för sig. Jag har förberätt min lilla herre hela veckan och berättat vad vi ska göra idag hos tandläkaren och att Alvins enda uppgift var att öppna munen för att visa tänderna och varje gång har jag avslutat med att fråga om han ska göra det hos tandläkaren var av han svarar bestämt NEJ! Och självklart höll han sitt ord ovh vägrade gapa. Tandläkaren sa då att han fick komma tillbaka om han öppnade munnen då men NEJ det skulle han inte heller göra! Åhh blir galen på den här bestämda ungen alltså. Nu blir det alltså tandläkaren igen om några veckor.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-08 21:34:10

Hihi, visst är det fantastiskt med egen stark vilja ;)

Och KUL med Ullared! Jag har aldrig varit där men vill såå gärna åka dit nån gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela