Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingresa beställd

Publicerad 2012-09-08 15:18:00 i Shopping

Igår bokade vi äntligen höstens shoppingsresa till Gekås, Ullared. Vi åker redan om 2 veckor och det ska bli så roligt. Det finns så mycket jag vill köpa men främst blir det julklappar till barnen. Det var svårt att få till ett datum att åka på då mannen min också ville med så även syran och mamma men vem skulle då vara barnvakt? Farmor och farfar jobbade då vi var lediga och tvärt om så det löste sig inte så bra. Det slutade med att jag åker själv med mamma. Bussen åker redan kl 4 och 5 åker Richard till jobbet men syran var ledig på fm så hon fick ta första passet och farfar andra (kl 12) och Richard kommer hem 14:30. Så det blev lite knöligt men det löste sig iaf och barnen kommer bli så glada att få spendera tid med både moster och farfar på samma dag och gissa hur glada de kommer bli när de ser mina shoppingpåsar från Ullared?! Ser verkligen fram emot detta nu och jag kommer följa Ullaredbloggen slaviskt till dess att vi åker. Har ni nyligen varit där får ni gärna tipsa mig om era fynd!

Kommentarer

Postat av: Jennie - leonsmammas.blogg

Publicerad 2012-09-08 17:01:49

Va kul!
Vi får se till att verkligen komma iväg innan jul. Jaa helst innan bebis o Leons födelsedag. Har ju hela oktober på mig..

Richard får åka med oss då, ifall vi kommer iväg ;)

Postat av: tessan

Publicerad 2012-09-08 17:54:07

vad kull vilket datum vart det nu då.. tråkigt att ni alla inte kunde åka i hopp som ni ville..

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-09-09 22:36:58

gu va kul me ullared! vi åkte dit förra året i oktober å köpte alla julklappar osv

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela