Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shoppingbegär

Publicerad 2012-09-26 16:09:00 i Shopping

Det är på hösten jag får som mest shopoingbegär, det bara kliar i fingrarna. På hösten kommer det ut en massa snygga boots, kängor och stövlar i skobutikerna och en massa snygga väskor i alla dess former och färger och inte tala om alla snygga och mysiga kläder som kommer in i våra favorit butiker. Eftersom Richard var ledig idag drog vi ut mot shoppingcentret och shoppade loss. Richard var som vanligt inte på sitt bästa humör då han hatar att shoppa till familjen (men till honom går det bra, iaf bättre ;). Med oss hem fick vi ett varsina par skor, jackor och mössor till pojkarna, halsduk till mig och Richard och lite kläder från H&M till pojkarna och mig. Nu är det bara en plånbok som fattas! ;)

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-09-27 10:55:15

SV: han börjar på måndag så de gick väldigt fort!
ja har inte heller körkort började köra som dig när ja va gravid me vincent men sen tog de stop när ja börja må illa sen har de fått ligga på is men har tatt upp de igen då jag kan köra med Marcus nu så då blir de lättare =)

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-09-28 10:36:04

Du kan det där ned shopping ;) Ja fattar inte varför jag inte har köpt något kul när jag varit ute 3 dar i rad liksom. O spanat i alla affärer. Crazy pregnant ;) haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela