Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Shopping!

Publicerad 2012-09-17 17:13:00 i Shopping

Det bästa som finns måste vara att shoppa? Det roligaste att shoppa måste nog vara till barnen, jag vet inte om det är att se dom glada och fina eller vad det är. Självklart älskar jag också att handla till mig själv med, skor, väskor, smycken men mest kläder. Det är också roligt att handla till mannen och så får vi inte glömma heminredning. Ja, det finns verkligen en massa roligt att shoppa, det är en syssla jag skulle kunna göra hela dagarna. Detta är vad jag shoppat senast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela