Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Säsongstart för babysång

Publicerad 2012-09-06 17:04:00 i Milo <3

I morse knallade jag och Milo ner till babysången som hade premiär idag. Med oss hade vi Thessan och hennes bebis som blivit så stor. Vi har ju inte sätts något sedan sommaruppehållet och på dom små händer det ju så mycket. Milo diggade och sprang omkring som en tok. Han var ändå rätt lugn idag mot vad han brukar vara då han var nyvaken när sångdn började. Nu ser vi jätte mycket fram emot nästa vecka!

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-09-06 22:12:01

Det var mycket trevligt att ses i dag mysigt och roligt att se hur stor milo hade blivit

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela