Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Inköpslista till Gekås, Ullared

Publicerad 2012-09-21 17:44:00 i Shopping

Nu har jag och mannen min skrivit klart inköpslistan till Ullared. Jag har fört över pengar från sparkontot och packat väskan. Nu ska det bara förbokas taxi då bussen åker redan kl 4 imogon bitti från busstationen och eftersom folk ska hem från krogen då är det bäst att förboka. Som tur är det ju helgen innan löning så förhoppningsvis är det inte så mycket folk ute och åker taxi eller shoppar på Ullared. Vi håller iallafall tummarna för en trevlig shoppingtur utan långa köer.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-09-21 18:34:14

Oh vad kul!! Fick för mig att de var nästa helg ni skulle! Vill me!!! Ha en super kul dag!

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-09-21 20:35:14

Jag såg att syrran din var där på fb, vet du om vet var mycket folk? Fick du hem något från inköpslistan då? :-)

Postat av: Lina

Publicerad 2012-09-22 09:02:32

Ja de var igår! De var inte så farligt med folk, kan ju va värre idag eftersom de är helg.. Tror hon hitta lite till mig ska träffa henne senare så får höra då :D

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-09-24 14:15:13

Det var en hel del när vi var där. Blir nog att åka en vardag nästa gång!

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-09-24 14:18:16

åh va roligt me ullared! har ni ingen egen bil? tänkte på att ni åkte taxi och bussen dit =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela