Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ingen bebis längre!

Publicerad 2012-09-11 11:39:00 i Milo <3

Milo har blivit så stor, han är verkligen ingen bebis längre. Han vågar säga ifrån om han känner sig orättvist behandlad, säger till (på sitt sätt) vad han vill, han gör sig förståd helt enkelt. Jag skrev ju när han fyllde ett år att jag tyckte att Milo var ett mellanting mellan stor och bebis men nu skulle jag säga att han blivit stor och att han inte är bebis längre. Han älskar sina bilar som han kör runt och låter som och så älskar han hans telefoner som han pratar så mycket i. Igår gick vi en ganska lång promenad till en liten skogsdunge och letade pinnar för att sedan leka på gården innan vi gick hem och Milo gick hela vägen själv. Snacka om att han är en stor kille nu som leker själv (även om det blir kladdigt) och dricker ur mugg, sover i eget rum hela natten, springer omkring som ett vilddjur och klättrar som en apa. Mer vild en tam är min stora kille precis som sin storebror!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-09-13 12:01:12

svårt de4t där man vill ju ha den minsta till sin bebis länge men dom växer på så fort att dom inte är det så länge..
såg ju det på baby sången vad stor han blivit sen innan sommaren så förstår att han inte lär liten längre.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela