Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Höstkyla

Publicerad 2012-09-09 09:26:39 i Allmänt

Burr, i morse vaknade vi upp i ett kalt Sverige iallafall ett kalt Norrköping. Tyckte mig till och med se frost på vårt tak. Eftersom näsorna rinner på oss allihop bestämde vi oss för en inne sittar dag. I morse börjadr vi med att bygga en koja i vardagsrummet där vi myste hela familjen och nu ligger grabbarna där och ser på film. Eftersom vi har en hund i familjen måste vi ju ta oss ut och rasta henne så det ska jag ut och göra nu, på pälsad lär jag vara! Burr


Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-09-09 16:43:21

tack för kommentaren. det är samma dag som jag med skulle åka var det buss åke för er del med.. ???
Ja tycker ju om att pyssla med naglar men det är inte alltid man får den tiden till att göra något med dom.. som oftast så brukar jag fixa med att måla andras naglar

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-09-09 19:53:51

Visst är det kallt!!!! Vi bor i lgh och värmen har de inte slagit på än..så vi har 17-18 grader hemma :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela