Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Födelsedagsfest

Publicerad 2012-09-01 18:19:00 i Festligheter

Idag har vi varit hos morbror som fyllt 45 (asgammal iknow;). Där bjöds det på smörgåstårta, öl och vin. Tårtan var den godaste jag ätit från konditori, svin god alltså! Barnen busade och hade det skoj med kusinerna och åt kakor och drack festis till förbannelse (ok så illa var det inte men nästan ;). Som vanligt blev det en trevlig kväll hos moster, morbror och kusinerna. Nu blir det film mys här hemma men utan Alvin dock för han följde med mormor hem. Nu ska bara lillgrabben sövas innan film och godis åker fram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela