Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

En dag på öppnaförskolan

Publicerad 2012-09-17 12:01:00 i Milo <3

Imorse gick Milo och jag ner till öppnaförskolan för att möta upp Lina och Milou för bus. Det var extra roligt idag då vi träffade på många "kändisar" där. Det är alltid kul att träffa gammla bekanta med nya bebisar. Babysång hade vi idag med vilket Milo tyckte var roligast idag skulle ja tro då han både sjöng med, dansade och klappade händerna. Efter sången blev det mellanmål innan Milo somnade skönt i vagnen. Nu ska det busas med pappan i huset innan han åker och jobbar natten. Tjingeling!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-17 17:13:09

Tack för komplimangen:) Med oss är det bara finfint:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela