Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Då var det torsdag igen!

Publicerad 2012-09-20 12:51:00 i Allmänt

Herre gud så fort veckorna springer iväg! Idag var det torsdag igen och då hänger Milo och jag på babysång. Idag var även Amelia och Tessan där som Milo kunde busa med. Kidsen tyckte det var roligt att lira ägg och klappa händerna sedan babblade vi så mycket att vi inte hann med sista delen men så kan det gå ibland! Efter allt lirande och sjungande somnade Milo gott i vagnen på promenaden hem så jag och Richard kunde ta hand om storstädningen. Eftersom vi var två delade vi upp oss så vi fick mycket gjort. Vi hann till och med tvätta mattorna och dra ut soffa mm och få det riktigt fint här hemma. Nu ska snart Alvin hämtas på förskolan som skulle spela fotboll idag sedan ska jag träffa Tessan igen men den här gången utan barn! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela