Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

What to do?

Publicerad 2012-10-03 08:17:00 i Me, My self and I

Funderar på att fixa till frisyren lite men vet inte riktigt vad jag vill göra. Ska jag bevara det guldiga eller ska jag höra det mörkare nu till hösten? Ska jag klippa av det till axellångt eller låta det vara? Kanske skaffa lugg igen? Förra året blev det lugg för första gången sen jag var liten typ och illrött. känner dock för något annat i år då lugg var asjobbigt då det behövdes klippas minst en gång i veckan och det röda bleknar fort och behövdes färgas med inpackning vid varje dusch, nae sånt orkar jag inte med igen. Någon som har tips eller åsikt om hur jag ska göra? Vad är modernt i år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela