Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tre favoriter från P.O.P

Publicerad 2012-10-15 14:03:59 i Kläder

Nu är snart julen här och snart ska alla julklappar vara inhandlade så varför inte vara i god tid och slippa stressen? Jag är nästan klar med julklapparna då jag handlade det mesta i Ullared för några veckor sedan men lite smått och gott kommer jag säkert hitta i stan med till killarna. Min absolut favoritbutik gällande barnkläder är Polarn och Pyret just för att jag tycker om deras genustänk, kvalité och design, det enda minus jag kan ge är prislappen. Nu undrade iallafall mormor vad hon skulle köpa till barnen så jag gick in och kollade lite på P.O.P och hittade dessa snygga och mysiga tröjor.
 
 

Kommentarer

Postat av: Jennie - leonsmammas.blogg

Publicerad 2012-10-16 12:37:03

Vilka urmysiga o fina tröjor. Gillade den högst upp jättemycket. En sån vill Leon ha tror jag ;)

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-10-17 10:45:26

åh jag fastna för den första randiga =) den såg super mysig ut

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela