Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Time fore a bath

Publicerad 2012-10-22 16:07:00 i Familjeliv

Idag har jag försökt aktivera grabbarna grus så mycket jag bara kan för att de skulle hålla sig lugna och fina medan pappa Richard sov ut efter sitt nattpass. Först målade vi fina teckningar och åt lite lunch. Efter allt kladd med jordgubbsylt fick det bli ett bad med badskum och leksaker. Badet gjorde barnen trötta och med mätt mage somnade Milo framför filmen jag satte på till Alvin. Det blev en timmas vila för oss allihop för sedan blev det full fart när farsan Baloo kom upp efter hans skönhetsvila!
 
Här kan ni läsa om vårt bubbelbad på Norrköpings tidningar (nt.se).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela