Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Stadsbibloteket

Publicerad 2012-10-02 14:12:00 i Tips

Vi hittade lite böcker på bibloteket idag. Fick Alvin välja så skulle vi nog komma hem med varenda bok men jag tyckte det räckte med tre stycken. Vi fick låna böckerna hela månaden ut så vi hinner nog läsa dom ett par gånger då vi redan läst ut två av dom nu på eftermiddagen och den stora boken har vi sparat till kvällen som "godnattsaga". Det är så mysigt med sagostunder då man myser tillsammans med hela familjen och alla lyssnar och diskuterar bilderna ihop. Ett bra tips att göra en grå och trist dag som denna tycker jag.

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

Publicerad 2012-10-02 20:53:06

älskar hans jacka! men sen är ja ju stort fan av stjärnor med =)

sv: vi har ju ett tjej namn klart som vi tänkte ut när linus låg i magen :P
men vi får se OM de ens blir nå flera =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela