Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Oj vilken dag!

Publicerad 2012-10-30 19:38:00 i Familjeliv

Är helt slut efter en dag som denna! Efter dagens bus i kojan väckte vi mannen min sedan 2 år tillbaka idag med en brunch på sängen då han jobbat natt. Sedan var det bara att göra ordning sig för att åka ner till stan. Vi handlade bla muggar för halva priset på Åhléns och så lite smått och gott innan vi gick till biblioteket och lämnade böckerna vi lånade för någon vecka sedan. Eftersom pojkarna skötte sig på stan gick vi igenom Vasaparken innan vi gick vidare hem till farmor för att sedan åka till nyöppnade Dollarstore och fyndade lite. Eller lite och lite, vi hittade en hel del faktiskt. Sedan avslutade vi dagen med lite hämtmat hos oss. Nu sover kidsen vilket betyder vuxentid i soffan med popcornskålen och hyrfilm. Tänk att vi varit gifta i 2 hela år idag. -Kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela