Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julkort

Publicerad 2012-10-27 10:33:00 i Barnen <3

Så nu var årets julkort beställt! Så skönt att vara ute i god tid. Beställde man nu på Vistaprint fick man 10 kort gratis och med längsta (=billigast) leveranstid skulle de hamna i vår brevlåda den 16 november. Vi valde dock 10 kort till och det kostade oss endast 50 kr och då fick vi alltså 20 st. I år var det inte alls lätt att fota grabbarna ihop. Förra året satt ju Milo still då han bara var 5 månader men i år är det ju det tråkigaste som finns. Alvin är ju så pass stor att det går att diskutera med honom plus att han tycker (och har alltid gjort) att det är jätte kul att fotas. Tillslut fick vi till två kort att välja mellan iallafall. Pjuh säger jag bara! =)  Så här blev förra årets julkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela