Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Hemmakväll

Publicerad 2012-10-06 19:03:00 i Allmänt

Idag kom min syster, barnens moster hem till oss för en mysig hemmakväll när Richard jobbar kvällen. Jag och pojkarna bjöd på mat, det blev hemmagjord pomme, lövbiff,och sallad med chillibea (köpt). Sedan blev det att busa pojkarna trötta innan de skulle nattas. När de var nerbäddade blev det skräckfilm på tv för våran del med godis och läsk innan jobbet kallar för Elins del med. Hoppas ni med haft en trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela