Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Barnens bibliotek

Publicerad 2012-10-15 11:04:00 i Tips

Här om dagen tog jag ner en rolig mobilapp till barnen som jag måste tipsa om som heter "Barnens mobilapp". Man kan också gå in på deras hemsida på www.barnensbibliotek.se för att ta del av olika sagor, böcker och talböcker. Där kan man också tipsa andra om bra böcker och skriva om böcker man läser just nu. Nu sitter t.ex. Alvin och jag och gör en saga där man bara skriver i egna ord som appen tar in i en text som sedan blir till en rolig saga. Gå in och sök efter mig på stoltamamman så får ni se mina och grabbarnas boktips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela