Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Apoteket nästa

Publicerad 2012-10-01 10:42:00 i Familjeliv

Här hemma är det hela familjen som går på medicin. Det är nämligen så att Alvin började klaga på att han hade ont i stjärten i gårkväll. Richard och jag hittade direkt problemet -mask! Så nu måste hela familjen medicineras mot det och alla våra sängkläder, handukar och underkläder måste tvättas och bytas konturneligt. Blää för springmask! Sedan har vi våran familjemedlem på 4 ben som också är sjuk. Antingen i öroninflamation eller så har han svamp i örat, vilket fall som helst så har hon kliande, illaluktande, smutsiga och blödande öron. Tyvärr fick vi inte tid hos veterinären förräns i eftermiddag så hon kan inte medicineras förrän ikväll. Stackars Alvin och Casey!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-10-01 11:59:14

Nee fy. Stackars er. Smittar det? Måste vi ställa in imorn då?? :( kram

Postat av: malin

Publicerad 2012-10-01 14:21:26

dom små sötnosarna hoppas det blir bra snart

Postat av: tesan

Publicerad 2012-10-01 19:24:55

Va tråkigt att höra det är ju inget vidare direkt ... hoppas det försvinner lika fort det kom

Postat av: Stolt mamma till två

Publicerad 2012-10-02 09:20:52

Tack, det hoppas vi med. Så jobbigt att se dom lida! :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela