Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins första biofilm

Publicerad 2012-10-20 16:48:00 i Alvin <3

Idag tog mormor med sig Alvin på hans första biofilm. Alvin hade valt att se Ice age 4 med sittplatser i mittenraden.
 
Innan filmen började åt de Alvins favoritmat på stan nämligen hamburgare på Mcdonald´s. Han tog en tugga och sen var han klar då han inte tycker om kött så värst mycket. Det är väl leksaken i happymealen som lockar mer.
 
Till filmen fick han sedan välja mellan popcorn och godis och från början var det popcorn han ville ha men när de skulle betaa lockade godiset mer.
 
Under filmen satt han stilla och åt sitt godis medan han tittade med spänning ända fram till slutet av filmen. Så stor han blivit min lillkille. Nu vill även jag och Richard ta med honom på bio. Kanske blir det redan nästa veckan igen?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela