Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ut på date!

Publicerad 2012-11-14 10:18:00 i Festligheter

Idag ska jag och Richard ut på date! Vi har inte gjort något bara han och jag sen typ vi var i Stockholm förra sommaren men då var jag ju höggravid med Milo. I somras var vi ju i och för sig ute och åt tapas en gång utan barnen vilket kändes lyxigt att kunna njuta av maten och inte skynda för att barnen inte kan sitta stilla. Idag har vi dock hela eftermiddagen och kvällen tillsammans.
 
Vi har planerat den här dagen ända sedan förra vintern men någon har alltid blivit sjuk osv så vi fått ställa in. Idag blir det dock av och det ska bli så mysigt och roligt. Först ska vi träffas på stan sedan ska vi gå till Grand hotell för bubbel och middag och sedan ska vi avsluta kvällen med bio.
 
Nu ska jag måla naglarna och packa väskan, tjingeling!
 

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-11-14 10:44:10

vad roligt och myssigt för er hoppas ni får en helt underbar dag/ kväll ihop

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥ Tävling Pågår

Publicerad 2012-11-14 11:20:33

åh va mysigt! sånt som gör att glöden frtf finns kvar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela