Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

The walking dead säsong 3

Publicerad 2012-11-04 17:00:00 i Tips

Idag har äntligen tredje säsongen av The walking dead premiär kl 22.00 på kanal 11. För er som inte vet vad det är så är det en skräckserie om att en zombieepidemi har brutit ut och de flesta människor är döda eller har förvandlats till zombies som ständigt letar efter levande kött. Dock finns det grupp överlevande som gör allt för att överleva! Det låter jätte töntigt, jag vet men för er som gillar skräck och att bli skrämd ska verkligen titta på detta!

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-11-04 17:48:29

Det står att det är säsong 2 som sänds ikväll.. Är inte den nya säsongen 3? :/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela