Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Lek och stoj på Busfabriken

Publicerad 2012-11-19 16:49:00 i Familjeliv

Idag åkte vi ner till Busfabriken för att träffa den sjungande och dansande elefanten och självklart för att busa en massa också. Milo har blivit lika vild som storebrorsan och springer istället för att gå och klättrar upp för ställningarna som en apa, så det gäller för oss föräldrar att hänga med. Den här gången tyckte Alvin att det var roligast att skjuta bollar då han når och siktar bra nu. Milo tyckte dock det var roligare att bada bland bollarna som vanligt. Det blev också en lunch där och lite shopping innan vi drog oss hemåt.
 
Nu väntar vi med spänning på ännu en liten varelse ska födas idag. Vi väntar bara på att smset ska komma!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-11-20 21:11:45

En härlig dag med fult ös med andra ord.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela