Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Julnytt

Publicerad 2012-11-18 13:24:00 i Shopping

Det här fina julsakerna köpte jag till grabbarna på TGR igår. Alvin fick själv välja pussel och det stod mellan pepparkakan och snögubben. Idag när han la pusslet sa han -nästa gång vi går på stan ska jag köpa snögubben! Ängeln ska stå i pojkarnas fönster till advent och sedan fick de en varsin tomtenisse de själva valde färg på att hänga i julgranen. Alvin tycker det är så mysigt med dekoration och redan förra året gick han omkring hemma och sa vad fint det var när han beundrade vårt julfina hem. Jag kommer själv ihåg hur mycket mysfaktor juldekoration gjorde hemma när jag var liten och självklart vill jag göra detsamma för mina barn. Mysigt det ska bli med jul!

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-11-20 21:14:19

Håller med dig julen är något speciellt och värmande med allt man tar fram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela