Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Födelsedagsparty!

Publicerad 2012-11-11 12:18:59 i Festligheter

Igår lämnade vi barnen hos deras mormor och farmor och farfar och hade middagsbjudning hos oss. Vi bjöd på paj med en god blandsallad till och självklart goda drinkar. Efter middagen åkte vi ner till Hugo för en bowlingkväll som slutade med att jag kom 3:a. Bättre lycka nästa gång eller vad säger man? Sedan avslutade vi kvällen på Cromwell house där vännerna bjöd på drinkar. Nu är Milo hemma, det är bara Alvin som fattas. När han kommer hem blir det att fira pappan i huset på farsdag för sedan kommer släkten på fika för att fira min födelsedag. Hoppas ni firar era pappor ordentligt idag ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela