Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Barnträff på öppnaförskolan

Publicerad 2012-11-21 19:33:00 i Milo <3

När Alvin var liten brukade vi hänga med Lina och hennes dotter på öppnaförskolan och idag var vi där igen, nu med småsyskonen istället. Det är lite mysigt att sitta och fika tillsammans när barnen sover, äter eller leker tillsammans och ta barnvagnspromenader ihop.
 
Tyvärr varar det inte så länge denna gång då Milo snart börjar i förskolan men det är ju inte förren i Januari så några träffar till kommer vi ju hinna med.
 
I morgon är det babysången som gäller tillexempel och snart hoppas vi att även Jennie dyker upp med nya dottern och Malin med nya sonen. Vilka mysiga barnträffar vi kommer att ha! =)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2012-11-21 20:03:24

Känns så kul att börja detta "liv" igen :) träffa massa mammor igen och ha det bra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela