Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Vänner

Publicerad 2012-11-22 15:36:00 i Barnen <3

Det blev en trevlig stund på babysången med nya vänner denna gång för Milo. Däremot saknade han ju självklart Amelia som är mer i Milos ålder än Elton och Kevin som är mkt mindre. Milo sjöng och spelade instrument direkt när han kom innanför dörren så han vet vad som gäller där.
 
Efter Babysång och en middagslur hämtade vi hem Alvin på förskolan och där berättade Avins förskolelärare att Alvin varit världens bästa kompis idag som hjälper och stöttar sinna vänner. Då blir man stolt som förälder när man hör något sådant. Hoppas nu bara att han fortsätter så!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-22 19:52:48

Nästa torsdag är vi tillbaka :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela