Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Babysång och fika

Publicerad 2012-11-08 18:50:00 i Allmänt

Då var babysången igång igen efter en veckas lov. Milo tyckte som vanligt att det var roligt att springa omkring och stoja och har svårare att sitta still i ring och sjunga, då måste det isåfall vara instrument inblandat. Milo har iallafall koll på läget och vet vad vi ska göra här näst och vart. När ledarna säger att det är fika springer han snabbast till fikarummet. Det är det första han kollar in även att han tycker det andra är jätte kul med och egentligen inte fikar så mycket.
 
Efter att Alvin kom hem från förskolan fick vi besök hemma så vi satte igång att baka en sockerkaka. Även denna vännen ska ha barn snart så Alvin berättade stolt för de snart nyblivna föräldrarna att han minnsan också ska få barn när han blir stor. Hela tre stycken ska han ha också. Så rolig han är min plutt, han verkar ganska bestämd på det där då han nämt det flera gånger nu.
 
Imorgon blir det att träffa en annan höggravid kvinna (om hon inte fött innan dess!).
 

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-11-08 20:02:19

Får ni många barnbarn sen då ;)
Jag orkar inte föda inatt, då dör jag hellre.. Antar att jag är "den andra gravida" du ska träffa? Haha vi kör på stan imorn mao? kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela