Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Älskade pappa!

Publicerad 2012-11-11 18:33:47 i Allmänt

Idag är dagen då vi ska fira våran pappa. Tyvärr kunde jag bara tända ett ljus för pappa då han inte längre lever. Hade jag fått välja hade jag hellre köpt tio-lotter som vi brukade med förhoppning att bli rika. Tyvärr är ju inte livet rättvist, det är något jag lärt mig i livet. Som tur var kunde iallafall barnen fira deras pappa idag. Alvin sa -Grattis på farsdag pappa och gav bort paketet med förhoppning av att hjälpa till att öppna men pappa hade brottom idag. Paketet innehåll pojkarnas handavtryck som blev till spöken inramad som nu hänger på väggen. Hoppas ni.med firat era fäder ordentligt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela