Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tandsprickning

Publicerad 2012-05-17 07:22:24 i Milo <3

Nu har Milo en tand på gång igen, 4de tanden i ordningen. 2 st har han där nere och 1 där uppe, det är alltså en till där uppe som är på väg nu. Man kan ändast se att det är svullet och att något vitt (en tand) finns där under än så länge. Milo har inte fått någon feber och inte blivit dålig i magen som hans storebror blev vid nästan varje tand, han dräglar inte så mycket men lite granna kommer väl på kläderna men inte mycket mer än vanligt. Det som man märker på honom är att han är lite gnälligare än vanligt på natten och sover lite oroligt (den natten var igår). Nu hoppas vi snart tanden kommer igenom så Milo slipper all smärta som kommer med tandsprickningen

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-05-17 09:46:10

Hej såg din.kommentar i dag. Och vi var inte på öppna i går känner inte att jag hinner med det när Olivia är.på förskolan. Bilderna är tagna här på gården när vi är ute och leker samt runt strömmen på väg till färgargården. Men nästa onsdag är vi där få det är bus utflykten.

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-17 14:01:34

OjOj vad tänder! Maximilian har inte fått en enda ännu! haha vilken skillnad :)

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-17 23:22:34

Lille plutten då! Hoppas tanden kommer upp snart!

Här hemma är det fortfarande skrikis på Matilda..men en till tand har kommit upp..och jag misstänker att fler är på väg, suck. Det är så jobbigt för henne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela