Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sommarlov!

Publicerad 2012-05-31 16:02:43 i Familjeliv

Idag var Alvin för sista dagen på förskolan innan lovet, så nu har vi 12 veckors sommarlov. När Alvin var på förskolan hängde Richard och jag med Milo på öppnaförskolan då Milo hade BVC tid där också. Tre centemeter hade han växt och 1,5 kg hade han gått upp. Mammas stora kille! Så nu har även Milo tagit sommarlov från familjecentralen ;) När Alvin hade hälsat fröknarna trevlig sommar kom Malin på besök med paket. En stor bil med släp fick han som han fortarande leker med ännu. Hon hade även med sig 5 kg rabarber så här kokas det saft och pajer gräddas i ugnen. Tack Malin för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela