Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Palstorp hage

Publicerad 2012-05-23 19:30:11 i Familjeliv

Den här varma och soliga dag har vi spenderat i Palstorps hage. Där har de en stor leklada på 280 km men 90% av all lek är ändå utomhus. Där hade de en liten hinderbana och en stor hinderbana, de hade linbana och en stor bilbana. De hade också lam och gätter som man fick gå in och klappa och kaniner fick man också klappa. Sedan hade de även tuppar, höner och kycklingar man fick titta på. Där grillade vi korv till lunch på en av deras grillplatser till lunch. Det var väldigt mysigt och trevligt, en resa vi gärna skulle göra om!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-24 14:57:06

Gud vad härligt! Att hälsa på djur är det bästa mina tjejer vet :) I sommar får det bli lillskansen för oss! Här i närheten har vi "bara" en fårhage och det älskar barnen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela