Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Öppnaförskolan

Publicerad 2012-05-09 11:52:09 i Familjeliv

Idag hänger Milo och jag med Vilma och Chria på öppnaförskolan när regnet öser ner. Jag som hade hoppats på en lååång skogspromenad idag med. Promenaden igår var helt underbar i det sköna vädret och solen gjorde att jag fick till några vackra bilder med. Alvin är äntligen tillbaka på förskolan som skulle pyssla inne idag. Om 1 1/2 timme ska han hämtas sen kommer pappa Richard hem med som slutar tidigt idag. Blir nog att baka lite då! :)

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-05-09 21:15:34

åh goseunge så söt han är!

älskar dressen han har på sig =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela