Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Sommardag

Publicerad 2012-05-03 21:44:56 i Allmänt

1336069836884 (MMS)

Oj vilken härlig sommardag vi haft i dag med. Denna Torsdag spenderades till och med ihop med pappa. Vi började dagen med en promenad sedan gick vi till parken och busade lite tills det var dags för lunch som naturligtvist serverades ute. Efter maten blev det ännu en promenad så barnen kunde sova lite middag i vagnen och jag kunde rensa lite i rabatterna (ja vi har 11 st). Efter pappa Richard vaknat och barnen busat lite efter middagsluren tog vi oss en promenad till glasskiosken och tog en glass vid vattnet. Till kvällsmat grillades det korv och sedan avslutade vi dagen med en skogspromenad. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela