Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nytt och fint in tha kitchen

Publicerad 2012-05-15 15:59:00 i Home sweet home

När fönstrerna blev rena och fina satte jag upp det nya hjärtat från "Rum interiör" i köksfönstret vilket vi tyckte blev jätte fint. Hjärtat passade perfekt i det lilla fönstret. Sedan satte jag dit nya kakeldekoder från Lager house med bild på en ros på kaklet. Nu är köket nytt och fräscht igen. Det gillas! :-)

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela