Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Nya leksakerna

Publicerad 2012-05-29 07:30:26 i Barnen <3

Alla presenter Alvin fick var mycket bra och han är väldigt nöjd och glad över dom och leker mycket med alla leksakerna. En favorit syssla Alvin gillar är att bygga tågbana och låta tåget köra på nya bron han fick till den men han har öven berg och andra roliga saker som låter när tåget kör förbi. Till och med Milo tycker det är kul att se när tåget åker och satt i flera minuter helt blixtstilla för att titta (säkert i 10-15 min).

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela