Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-05-09 07:07:28

Saaaraaah, 05.36. Va gjorde du uppe så tidigt? Kram :D

Postat av: ★ Katta - Mamma Till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-05-09 09:38:16

sv: Ja det är segt med utdragna sjukdommar. Det var jag som börja bli sjuk. Smitta hela familjen. Familjen börjar nu friskna till medans jag börjar känna mig sämre igen! Suck! Men förutom det är allt bra. Trodde jag skulle få tatuera mig på fredag men får nog hoppa de denna gång med Suck! Vad hittar ni på idag?

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-09 10:40:10

Ja, det är underbart! Snart blir det sol och bad och lata dagar :D



Finns det nåt bättre än att vara i en skog när solen lyser genom träden? :) Jättefina bilder!

Synd att det är så trist vädet här idag..annars hade jag packat med mig barnen ut i skogen på upptäcksfärd!

Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-05-09 11:05:09

jag skrev en del 2 så hoppas du fick svar på dina frågor =)

om du undrar över något mer så skriv bara jag svarar så gott jag kan =)

Kram

Postat av: louize

Publicerad 2012-05-09 11:23:04

Drömskogen ju =D hade ju vare underbart att få gå där sj

Postat av: Jennie - kreativ och pysslig mamma åt Malva

Publicerad 2012-05-09 21:20:24

sv: Det var så lite :) jag delar mer än gärna med mig om tips, nagelvård är något jag verkligen anser är viktigt :)

Jo jag har funderat på det, men en utbildning kostar allt mellan 30 - 45 000 kr, och jag vet inte om jag vill lägga de pengarna på det när mitt intresse av nagelvård är mer ett fritidsintresse än att jobba med det. Men vi får se :) jag blir ju allt mer sugen på det så vi får se :))



Låter som en bra dag :) kram på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela