Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kvällspromenad

Publicerad 2012-05-01 19:15:49 i Familjeliv

Idag har jag nog inte suttit still på hela dagen. Det känns verkligen i benen att man hållt igång med en massa promenader och trädgårdsarbeten idag. Nya skorna är förstårs på så att träningen blir ännu bättre. Nu har vi precis kommit in efter en underbart skön kvällspromenad runt vattnet. Nu ska vi in i stugan och mysa. Känner av solbrännan och ser att vi blivit lite röda allihop trots 50 solskydd. Dock har jag inte smörjt in oss så ofta som man kanske borde. Får skylla på att man inte är van vid denna underbara, sköna sommarvärme.

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-05-01 21:38:40

Hej! Härligt väder ni har :-)

Klart det är närproducerade jordgubbar, vet inte exakt vart men nånstans från Malta iallafall, hihi ;-)

Det står ju frukt- och grönsaksbilar lite här och där som de säljer närproducerade grejer, perfekt. Smidigt att bara skutta ner till enighet köpa på sig massa gott! Här säljer de 2 liters askar med jordgubbar för bara 2-2.50€ beroende på vart man köper, ca 18-23kr för två liter, kanoners! Hoppas ni har det bra! Sov gott! Kram

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-01 21:52:57

Oj man kanske borde börja smörja in sig och barnen :S Jag tänker att solen inte är så stark men hellre vara på den säkra sidan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela