Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Freaky Friday

Publicerad 2012-05-04 10:38:24 i Familjeliv

Nu är snart helgen kommen, fredagen är ialladall här. Richard var ju ledig i onsdags och jobbar därför på söndag vilket inte är lika kul. Sen är han ledig i början av nästa vecka med så då hoppas vi på fint väder så vi kan göra en massa utflykter. Idag kommer iallafall syster ryster ut till oss på landet. Alvin tjatar och tjatar och tycker vi ska ta en fika när hon kommer. Annars tycker Alvin att brorsan är rolig att leka med också. De busar i stort sätt hela tiden och har jätte kul ihop. Så roligt att se! Nu ska vi bege oss ut på första promenaden.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2012-05-04 11:26:17

Vad härligt det ser ut! Det är underbart när de leker tillsammans :)



Bianca är 2 år och 4 månader. Matilda blev 10 månader igår :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela