Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Besök på öppna förskolan

Publicerad 2012-05-16 12:04:15 i Familjeliv

Idag började jag och Milo dagen med ett bad då han vaknade redan kl 07:00 idag. Efter badet väckte vi brorsan för lite frukost. Sedan var det dags för "dagis" som Alvin säger. De skulle vara ute hela dagen idag så det var tur det blev fint väder. Jag och Milo packade väskan och begav oss till öppna förskolan där vi hade en date med Chria och Vilma. Såklart var det även andra barn där med att busa med. Förutom bus hade vi också sångstund och innan vi åkte hem hann vi med en lunch med. Efter att ha vinkat av kompisarna hämtade jag och Milo hunden och begav oss ut i solen på långpromenad där Milo somna gott och sover fortfarande. Nu ska snart stora killen hämtas på förskolan och då ska vi möta upp moster/syster.

Kommentarer

Postat av: louize

Publicerad 2012-05-16 13:11:43

Svar till stolt mamma till två:

jo det är inte lätt men jämför man med andra så e de vi går igenom en barnlek då det finns barn som e svårare sjuk som ha tex cancer=(

kämpar tills den dag han blir friskförklarad och tills han slipper medicinerna som skyddar - drömmen!



ja kommer sjklart kämpa efter de med ;)



jo ja ha inte fått sånna påhopp på länge så blev chockad

Postat av: i min lilla lilla värld

Publicerad 2012-05-16 20:06:39

Vilken härlig dag =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela