Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Alvins önskelista!

Publicerad 2012-05-21 08:52:00 i Alvin <3

I veckan blir min lille kille stor. Hela 3 år gammal! Han vet att han ska få en massa paket (de är svåra att gömma) och han tror att han ska få dom av tomten. Han tror och hoppas att de innehåller godis, kakor, tårta och läsk. Ja ni ser ju vad grabben älskar allra mest. Detta var vad han önskade sig i julas med. Men om vi tänker på vad han gillar att göra mest just nu är det att hoppa studsmatta (kompisar har ju sådan) så det är ju en klar första plats sedan gillar han att "laga mat" i sitt lilla kök. Så då skulle han nog bli jätte glad över köksredskap (då han redan har en massa "mat" och tallrikar) som en kaffebryggare, brödrost eller mikro. På tredje plats skulle jag chansa på ett instrument. Kompisarna har ju en synt med mikrofon som han gillar och en elgitarr som han diggar. Det finns ju verkligen en massa skoj att köpa till en blivande tre-årig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela