Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Min ettåring!

Publicerad 2012-07-23 15:08:57 i Milo <3

Milo är ingen bebis längre och ingen stor pojke men något där i mellan. Milo både går, pratar och äter själv. Han härmas mycket och låtsas att han gör saker så som att äta då han tar något från luften och stoppar i mun och tuggar. Han klappar händer, vinkar och har slutat helt med krypandet för veckor sedan. Min lillkille har blivit stor men är ändå så liten. Han säger mamma, pappa, hej och hejdå, titta och tack tack. Nu ska det bli spännande att se vad som kommer här näst. Tänk att min finaste Milo, min älskade son blivit ett år!

Kommentarer

Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥

Publicerad 2012-07-24 07:23:23

dom är så goa dina små =) riktiga charmtroll =)

sv: jaha va skumt, men tur att de funkar nu som sagt =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela