Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Ute i backen

Publicerad 2012-01-10 14:27:19 i Alvin <3

Det kom lite snö igår iallafall. Alvin tjatade direkt när han slog upp sina stora blå efter pulkan. Eftersom man inte vet när nästa snön kommer eller om det ens kommer någon så ville jag inte göra honom besviken så efter dagis blev det en tur i backen. Alvin sprang in och hämtade pulkan som han äntligen fick ta med ut och ut i backen vi for. "Spring" skrek han till mig då det ända roliga är fart just nu. Haha! Efter allt skoj ute blev det en fika på hemmagjorda pepparkakor med moster i värmen.

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela