Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Så var det dags igen...

Publicerad 2012-01-22 20:43:08 i Allmänt

img_0952 (MMS)

Nu ligger hela familjen sjuka i förkylning. Det har bara gått 1 månad sedan sist och två veckor på förskolan. Barnen är lite varma dock ingen feber och Alvin har fått hosta. Snart är det väl Milos tur med. Jag har sådan förkylningshuvudvärk att jag bara legat i soffan hela dagen. Milo har också vilat mycket då han knappt sovit något inatt pga förkylningen. Han störs så pass mycket av sin täppta näsa och svårigheter att andas normalt trots att sängen är i högt läge så huvudet kommer upp. Näsdroppar tycker jag inte hjälper så mycket heller. För att Milo ska bli frisk snabbare så har jag valt att endast amma honom idag så att han får mina antikroppar. Hela familjen har därför bara legat i soffläge och myst med godisskålen idag och inte kunnat njuta något av snön som kommit idag och hoppas därför på att bli friska snabbt så vi med hinner göra det.

Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-01-23 10:17:04

tråkigt att vara sjuk nu när det kom mycket snö så dom kunde leka av sig lite. men nu kanske kommer ut en sväng i dag om ni känner er bättre. för denna gång låg det kvar vilket är ovanligt.

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-01-23 12:45:05

Usch vad träligt för er, hoppas ni blir friska snart!! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela