Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Mammas smurf

Publicerad 2012-01-24 11:22:00 i Milo <3

Stackars Milo missade sin läkarkontroll idag pga sjukdom. Inatt blev det inte heller mycket sömn då han var varm och näsan var igentäppt. Inatt kom alltså febern, 38 grader vilket en alvedon tog hand om. Tur att han sov igår natt ialafall så man får sova varannan natt ändå. Storebrorsan mår bättre men fick vara hemma från förskolan då han hostar så dant.

Tänk att Milo kan vara så här glad trots att han är sjuk och det är väl tur det!


Kommentarer

Postat av: nathalie

Publicerad 2012-01-24 12:41:23

Ja, jag tappade också träningen under December. Så direkt efter nyår tog jag mig i kragen, så nu är jag tillbaka på banan igen ;) Kramis!

Postat av: ★ Katta - Mamma till Bell, Mell & Nova ★

Publicerad 2012-01-25 11:06:21

sv: Tack!:)

Postat av: Melissas Prinsar - Tävling Pågår

Publicerad 2012-01-26 11:53:34

går inte att kommentera dina två första inlägg :/

men gu så snygga kläder han fått din äldsta son

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela