Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Kul med julklapparna

Publicerad 2012-01-03 10:19:51 i Alvin <3

Alvin är verkligen glad i sina julklappar. Han vill baka med lera varje dag, dammsuga hela tiden och leka med tåget så fort han kommer ner i rummet. Gud så kul han har här hemma på jul lovet. Snart är det tisdag och då börjar vardagen igen!

Nu ska vi göra i ordning oss för att möta upp Malin och gå över till Cicci för att leka lite med barnen. I morgon blir det lekträff igen men då hemma hos Jenny och Leon och i helgen hoppas jag på lite babyträff. Det ska bli kul, kul!

 

 

Kommentarer

Postat av: william

Publicerad 2012-01-03 10:42:52

söta bilder^^



Och vad tycker du om mina "Black & White Girls" Modell bilder som jag har tagit på mina vänner:D?

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-01-03 13:11:58

Damsugaren är populär här hemma också. Leon fick en förra julen. Kul att Alvin leker med sina fina klappar! Ses imorn

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela