Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tre rätters

Publicerad 2012-02-05 21:12:42 i Festligheter

Igår bjöd vi som sagt på tre-rätters middag. Vi serverade toast skagen till förrätt tillsammans med välkomsdrinken och till varmrätt serverade vi potatisgratäng, övbiffrolad med vitlöksost och en grönsallad med rött vin. Till efterrätt blev det bananpaj med vaniljglass och vitt vin. Vi blev mycket nöjda över vår precision i köket och vi fick flera tummar upp av våra gäster vilket var himlans roligt.

Efter middagen slog vi oss ner i soffan tillsammans med chips, godis och valfri dricka och avslutade kvällen någon gång efter 01.00. Nu ser vi fram emot nästa gång vi ses vilket blir på krogen den 25:de. ;)




Ser vi trötta ut? :P

Kommentarer

Postat av: Jennie aka partylover ;)

Publicerad 2012-02-05 23:44:29

Vadå trötta? Vi var ju på topp all the night long ;)

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-06 09:42:16

ser ut som en mycket god middag och trevlig för den delen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela