Stolta mamman

Mitt liv som trebarnsmamma!

Tand & Kalas

Publicerad 2012-02-06 08:35:00 i Familjeliv

Igår fick Min lilla Milo sin första tand i underkäken. Tyckte det var lite vasst när han bet mig i fingret i more. Dock kom den inte helt oväntat utan jag har sätt att han varit rätt röd o svullen där och han har bitits fanatiskt på allt han kommer åt.

Igår hade vi också kalas för vår Richard som fyllt år. Vi stod hela förmiddagen och bakade bullar och kokosbollar (vilket jag tyvärr glömde fota) som blev himla gott att mumsa på sen. Richard fick en massa fina saker som bla salt och peppar kvarn av märket Anders Petter som han önskat sig, pengar, rött vin av Per Morberg och  Lendin, kläder, plånbok och ett grillsätt med öl, grillolja, kol och hela kittet. Behöver jag säga att Richard blev mer än nöjd? :)

Ser ni någon tand? ;)

En nöjd Richard


Kommentarer

Postat av: tessan

Publicerad 2012-02-06 09:47:13

vad roligt att han har fot en tand. Jo då tror jag är nöjd. har inte haft så mycket tid att leka med den ännu. då första dagen gick till annat andra dagen då skulle man köra alla inställningar och i går var jag ju på pyssel dag hela dagen men det har känts bra allt var ju bättre en den gammal jag hade kände jag så det spelade ingen stör roll vad jag tog. men bloggar du från telefonen eller datorn hemma? tänkte på grund av att det inte fins någon app till Andrio telefonerna

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-02-06 10:46:40

mycket fin pyjamas måste jag säga :D Linus hade en likadan dock för liten nu :(

Postat av: Melissas Prinsar

Publicerad 2012-02-06 11:24:21

linus hade den i strl 74 å han har 80 nu jag kan ju tränga på han den men då kan han inte röra sig haha



ja absolut jag är nöjd me mina grabbar :) de är lagom tycker jag att ha sån åldersskillnad som vi har =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Stolta mamman

Här får ni följa med mig i min vardag då jag kommer att skriva om det mesta. Allt från familjelivet som tvåbarnsförälder, heminredning, mode, natur och samhällsfrågor. Jag bor tillsammans med min man Richard, våra kära söner Alvin född 2009, Milo född 2011, lillasyster Juni född 16 och vår söta hund Casey i vårt älskade Pryssgården. ♥

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela